Müdürlüğümüzün himayelerinde hazırlanan ve üç gün süren yıl sonu etkinlikleri boyunca coşku ve heyecan bir arada yaşandı. 13 ilçeden gelen öğretmen ve öğrencilerimizin hazırladığı birbirinden güzel gösteriler, izleyenleri büyüledi. Şiirler, sözler, danslar ve müzik birbiriyle harmanlanırken, Mersin'in ruhu da bu coşkulu etkinliklerde hayat buldu.
Yıl sonu etkinliklerinin ikinci gününde Nevit Kodallı Güzel Sanatlar Lisesi müzik dinletisi sundu. Rehber öğretmenlerimizin hazırladığı ve sene boyunca çeşitli ilçelerimizde sergilenen Kahve Bahane adlı tiyatro oyunu izleyicilerle bu defa yılsonu etkinlikleri kapsamında buluştu. Kocatepe İlkokulu halk oyunları gösterisinde bulundu. Kocavilayet Ortaokulu müzik öğretmeni solo dinleti gerçekleştirdi. Erdemli Borsa İstanbul Fen Lisesi şiir dinletisi sundu. Etkinlikler Mezitli Şehit Yiğitcan Çiğa İlkokulunun Halk Oyunları gösterisi ile devam etti. Gün sonunda ise Yenişehir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi müzik dinletisi izleyicilere keyifli dakikalar yaşattı. Her gösteri, izleyicilere farklı duygular yaşatırken, Mersin'in her köşesinden gelen yetenekler de sahnede parladı.
Yıl sonu etkinliklerinin üçüncü ve son günü Anamur Şehit İbrahim Armut Fen Lisesinin müzik dinletisi ile başladı, Erdemli Akdeniz Ortaokulunun dinletisiyle devam etti. İlimizde görev yapan öğretmenlerden oluşan Mersin Eğitim Tiyatrosu "Galaksi" adlı skeç sundu.
İl Millî Eğitim Müdürlüğü müzik grubunun Türk Halk Müziği konseriyle sona eren yıl sonu etkinlikleri, unutulmaz bir kapanış yaşattı. Türkülerin yürekten seslendirildiği konserde, Mersin'in kültürü ve tarihi de müzikle harmanlandı.
Etkinlikler boyunca dinleyiciler keyifli ve coşkulu dakikalar yaşadı. Mersin için unutulmaz bir okul kapanış etkinliği olan bu etkinlikler; öğretmen, öğrenci ve veliler tarafından memnuniyetle karşılandı.
Etkinlikler boyunca öğretmenler, öğrenciler ve velilerle birlikte olan İl Millî Eğitim Müdürü Fazilet Durmuş, etkinliklerin Mersin'in ruhunu yansıttığını ve her zaman coşkuyla bir arada olmaya devam edeceklerini ifade etti.